Want to share this Foto on another web-site or blog?

Paste one of the following lines in to your site, blog or profile page..

Script:

HTML (for myspace, bebo etc):

BBCode (for message boards/forums):
[ View the Fotopage entry | View the complete Fotopage ]


Burung kakak tua
Mail this Foto to a friend
Search BoardTracker for..
Burung kakak tua



< Previous
[ View the Fotopage entry | View the complete Fotopage ]


Sunday, 22-Mar-2009 14:52
Mini Karnival Pets @ Monorail


Karnival ni berlangsung dari jam 10pagi hingga jam 3petang.Jam 2.30 petang aku ngan bini aku gerak ke sana dengan motor. Haha...sempat gitu.Tujuan asey aku...nak jumpa ngan maskot Upin & iPin dan nak bergambor ngan depa....atoi yai...X dapekla pulak...peminat diorg ramey butui....Upin & iPin tiba2 dijemput naik ke atas pentas...ada persembahan ngan budak2 le pulok...haha 8-) Ala sekadar menari2 ikut rentak muzik je...Bila ditala soalan drpd pengacara bertanya i2 dan ini...diorang X kata apa2pun....haha...takut kantoi suara tak same ye...haha :p



Dah puas tengok maskot Upin & Ipin beraksi di atas pentas ...lalu aku pun beredar meninjau-ninjau apa yg ada di sekitar karnival yg berlangsung disitu. Uisyhhh...macam2 ada...Sila rujuk the gambar... :-D


- Iguana (adik beradik sepupu sepapat keluarga cicak...'n Cicak Man)






- jom conteng muka depa ;-) amacam,cantek tak ?



OK...Gua stop kat sini dolu

Next entry....Jom main belon ;-)




© Pidgin Technologies Ltd. 2008.